Pytanie 3.. Udowodnij, że Teatrzyk „Zielona Gęś" jest utworem przeznaczonym do grania na scenie. • Wskaż tekst główny i tekst poboczny (zob. kl. 5, s. 152); powiedz, co je od siebie odróżnia i jaką funkcję pełni każdy z nich. • Zastanów się, w jaki sposób poznajemy świat przedstawiony i działania postaci w teatrze. Zestaw swoje obserwacje z tekstami utworów poetyckich oraz powieści, opowiadań i nowel. • Określ sposób odbioru Teatrzyku „Zielona Gęś” a. jako tekstu do czytania, b. jako \inscenizacji teatralnej. Kiedy odbiorca jest bezpośrednim świadkiem wydarzeń?

Jutro pójdę w świat 6 zadanie pytanie 3. strona 198

Rozwiązanie

Tekst główny to dialogi postaci, które pojawiają się na scenie. Tekst poboczny,...

Rozwiązanie zadania w kategorii premium!

Wykup pakiet Premium, aby uzyskać dostęp do całej zawartości serwisu

Wykup dostęp

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Zadaj pytanie

Wybierz numer zadania

Wybierz stronę

Strona 198

Zadanie rozwiązane jakiś czas temu

To zadanie pochodzi ze strony 198 podręcznika 'Jutro pójdę w świat 6' z przedmiotu Język polski i jest zadaniem nr Pytanie 3. rozwiązanym w odpowiedzi.pl. Odpowiedź na to zadanie przygotował Fabian Rozmiarski

To zadanie zostało ocenione na

3.00

Oceń to zadanie

Ocen: Udowodnij, że Teatrzyk „Zielona Gęś" jest utworem przeznaczonym do grania na scenie. • Wskaż tekst główny i tekst poboczny (zob. kl. 5, s. 152); powiedz, co je od siebie odróżnia i jaką funkcję pełni każdy z nich. • Zastanów się, w jaki sposób poznajemy świat przedstawiony i działania postaci w teatrze. Zestaw swoje obserwacje z tekstami utworów poetyckich oraz powieści, opowiadań i nowel. • Określ sposób odbioru Teatrzyku „Zielona Gęś” a. jako tekstu do czytania, b. jako \inscenizacji teatralnej. Kiedy odbiorca jest bezpośrednim świadkiem wydarzeń?

Oceń
Aby, wykupić dostęp do rozwiązania zadaniania o treści 'Udowodnij, że Teatrzyk „Zielona Gęś" jest utworem przeznaczonym do grania na scenie. • Wskaż tekst główny i tekst poboczny (zob. kl. 5, s. 152); powiedz, co je od siebie odróżnia i jaką funkcję pełni każdy z nich. • Zastanów się, w jaki sposób poznajemy świat przedstawiony i działania postaci w teatrze. Zestaw swoje obserwacje z tekstami utworów poetyckich oraz powieści, opowiadań i nowel. • Określ sposób odbioru Teatrzyku „Zielona Gęś” a. jako tekstu do czytania, b. jako \inscenizacji teatralnej. Kiedy odbiorca jest bezpośrednim świadkiem wydarzeń?' przejdź tutaj.